اثر هولوگرافی سازمانی بر تصویر سازمانی با میانجی تجربیات سازمانی و شبکه اجتماعی سازمان (مطالعه سازمان ورزش شهرداری تهران)

تورج پرمهر؛ شهاب بهرامی؛ محمد جلیلوند

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1400، ، صفحه 41-55

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.57072.2248

چکیده
  هدف از این پژوهش اثر هولوگرافی بر تصویر سازمانی با میانجی تجربیات سازمانی و شبکه اجتماعی سازمان در سازمان ورزش شهرداری تهران بود. روش تحقیق از نوع توصیفی - همبستگی می‌باشد. جامعه آماری شامل کلیه کارکنان سازمان ورزش شهرداری تهران بود. نمونه آماری به تعداد قابل کفایت برای نرم افزار مدلسازی اسمارت پی‌ال‌اس برآورد گردید (158 نفر) و به ...  بیشتر